top of page
  • Obrázek autorasabina

Sexy bříško pomocí cvičení s vlastní váhou

Aktualizováno: 19. 10. 2022

Štíhlý pas, sexy jemný reliéf břišních svalů, krásné ploché bříško. To je sen snad skoro každé ženy. Ale jak vlastně na to?


Co zkusit cviky s vlastní vahou?

Cviky s vlastní vahou těla jsou bezpečnější a přirozenější cestou posílení středu těla. Tím ovšem netvrdím, že posilovací stroje jsou neúčinné, ale nikdy se nevyrovnají cvičení s vlastním tělem! Pro souměrné vyrýsované bříško je nejdůležitější posílit střed těla a ten na stroji těžko posílíte, právě naopak, posílíte ho nejvíce, pokud budete při cvičení používat svou vlastní váhu. Také se naučte dýchat přes bránici, a zapojit tím tak vnitřní stabilizační systém a core, to je gró pro zdravý trénink.


Pamatujte, že i strava a genetika jsou důležitým faktorem pří tvarování našich svalů. Věřím, že informaci, že břišní svaly se budují v kuchyni, už máte.

Nezapomínejme, že někdo má vyrýsované břicho prostě dané, někdo musí tvrdě makat (správným tréninkem a pílí může svého cíle dosáhnout každý). Ale i přes tvrdý trénink je možné, že váš pekáč buchet nebude symetrický, že nebude odpovídat vašim představám, a dokonce i počet políček může být jiný. Hlavně se tím netrapte, naučte se mít rádi svůj pekáč – ať už s 8 nebo se 6 kostkami :)


Jak často cvičíte břišní svaly?

  • Každý den

  • 2x do týdne

  • necvičím břicho


6 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page