top of page
  • Obrázek autorasabina

Dejte svému tréninku konečně ten správný směr.

Aktualizováno: 18. 10. 2022

Jaké cviky si představíte, Když se řekne pevný, kulatý zadek?


Jsem přesvědčená, že si teď vybavíte dřep a těžkou činkou na zádech, jak to vidíme u každé fitnessky na instagramu! Samozřejmě, že dřepy jsou základem silového tréninku, ale neznamená to, že bez nich nemůžete pracovat na svých sedacích partiích.


Při návštěvě posilovny často pozoruji slečny, které si i bez zvládnutí základní techniky dřepu začnou na osu nakládat kotouče a následně se pod tou tíhou různě prohýbají v zádech nebo přesouvají váhu na špičky místo na paty, také se jim bortí kolena a klenba nohy. Jaké následky může mít počínání, kdy si na záda naložíme těžkou činkou a vlastně ani neznáme správnou techniku cviku? Přetížíme svaly, a hlavně přední stehna, na které jsme vlastně vůbec nechtěli cílit, a také zvýšíme riziko zranění, které vás z cesty za dokonalým zadečkem může na nějaký čas vykolejit.


Znáte třeba cviky jako jsou Hipthrusty, zanožování či unožování?

Tak tyhle tři cviky, které najdete i v našimch tréninkových videích si určitě zamilujete! Proto vyzkoušejte náš trénink zaměřený na komplexní posílení nohou a hlavně zadečku!



Jak často posilujete zadek?

  • Nikdy

  • 1x - 2x týdně

  • Zařazuji do každého tréninku





4 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page