top of page
  • Obrázek autorasabina

Cvičení s vlastí vahou pro krásné ploché bříško a pevný střed těla

Krásné, vyrýsované a ploché bříško, to je sen snad skoro každé ženy. Není lepší pocit, než vidět výsledky, když na sobě holky makáme, že…


Už jste zkoušeli cvičení s vlastní vahou?

Cvičení na stroji nestačí, tahle cesta totiž není moc efektivní a ani rozumná, cviky s vlastní vahou těla jsou bezpečnější a přirozenější cestou posílení středu těla. A nezapomeňte, že střed těla neposilujete, jen pokud se na něj konkrétně zaměříte, střed těla se také zapojuje u komplexních cviků jako je např. dřep či mrtvý tah! Ovšem netvrdím, že posilovací stroje nejsou účinné. Jsou, ale nikdy se nevyrovnají cvičení s vlastním tělem.

Pro souměrně vyrýsované bříško je nejdůležitější posílit střed těla a ten na stroji těžko posílíte. Právě naopak, nejvíce ho posílíte, pokud budete při cvičení používat vlastní váhu těla. Také nezapomeňte na správné dýchání bránicí, protože správným dechem zapojíte vnitřní stabilizační systém. A to je pro zdravý trénink velice důležité.

Kalorický příjem

Svaly na bříšku ale pouze v posilovně neupečete. Bohužel, pokud chcete vyrýsované bříško, musíte začít hlavně v kuchyni, správně nastaveným denním kalorickým příjmem. Důležité je si hlídat, že se nacházíte v kalorickém deficitu tzn. že váš denní výdej je větší, než váš kalorický příjem. Pokud neradi počítáte, nebo na to prostě jen nemáte čas, zkuste dělat pomalé změny. Začněte třeba vyřazováním určitých potravin např. sladkostí, brambůrky večer u televize taky vynechte, nejezte fastfoody, tučná jídla apod. Hlídejte si také svůj příjem vody, protože dostatečný příjem tekutin má na vaše hubnutí také vliv.

Nezapomínejme, že někdo má vyrýsované břicho prostě dané, někdo pro něj musí tvrdě makat. Správným tréninkem a pílí může svého cíle dosáhnout každý, i když má třeba genetické predispozice být obéznější. Vždy to jde! I přes tvrdý trénink je možné, že váš pekáč buchet nebude symetrický, že nebude odpovídat vašim představám, a dokonce i počet políček může být jiný. Hlavně si z toho nedělejte hlavu, naučte se mít rádi své bříško i bez 8 packu.



Jak často cvičíte bříško?

  • 1-2x týdně

  • Na konci každého tréninku

  • Necvičím


6 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page